Lost and found

Här är den! Eller ja, typ i alla fall.

Fick en påminnelse-avi på den där hemliga avin idag. Ni vet, den som kom för 10 dagar sen… Joråsatte… tjena.

wpf_162540

Undra om postmänniskan blev lite syrak för att jag mejlade och klagade om att de ställt min Glossybox i trapphuset och sen bara la ner en blank avi på ren djävulskap? Hmm… 😉

Ska bli spännande att se vad det är för nåt jag beställt haha! Fördelen med att ha gröthjärna, man blir glatt överraskad då och då!

Kommentarer till: "Lost and found" (2)

  1. ullebengtsson sa:

    Hoppas det är flärd! Själv ska jag försöka beställa min favoritögonpenna, snart är det bara en pyttestump kvar, trots att jag aldrig sminkar mig.

    • Hoppas jag med! Vansinnigt nyfiken nu haha!
      Kan det vara så att ett av barnen också har den som favorit? Eftersom du aldrig sminkar dig och den snart är slut menar jag 😉 😛

Kommentera

