Terapi

Läste ett inlägg hos Elaine Eksvärd och jädras vad jag garvade, det kom precis i rätt tid!

Jag har haft en ganska usel dag. Ni vet, en sån där dag när man blir anklagad för saker man inte gjort, misstrodd och tja, helt enkelt haft det riktigt obra.

Sen får jag köra hem, i min fina bil, mitt i smeten bland en massa idioter till stockholmare med hybris! Tjooohooo! Åh vad många svordomar jag kan!

Det är värsta terapisessionen ju! Tips från coachen liksom, svär utav helvete när ni kör bil, det lättar på spänningarna!

Jag skäller och skriker och svär och gestikulerar och det häftigaste är att jag blir så lugn av det. Borde kanske .. äh… jag råkade titta upp på Family Guy en sekund och tanken försvann haha!

Det är avsnittet där Brian begraver sin mamma och just nu sjunger de ”Rhode Island”-sången 🙂

Har en snarkande mastiff i knäet också så den här skitdagen blev himla oskitig!

Tjabba!

Kommentarer till: "Terapi" (6)

  1. Ha ha.
    Det gäller att ta vara på tillfällen att glädjas åt. 😀

  2. ullebengtsson sa:

    Terapi kan se ut på många sätt!

  3. Att slå på saker är bra också – och svära funkar altlid…

    Hoppas dagen idag blev bättre!!

    kram

    • Oooh, jag har slagit sönder mycket i mina dar haha! Men så kom jag på att det blir både dyrt och väldigt ledsamt (när jag tar sönder nåt jag inte vill ska gå sönder)… Så.
      Dagens aggressions-terapitips – Kasta äpplen i golvet! Det känns sååå bra! Om man inte har en sandsäck förstås haha!
      Man får ju städa lite sen men det är värt det 🙂

Kommentera

