Semesterlunka

Har ni också hört det där med att man ska dra ner på tempot en vecka innan semestern? Så där för att vänja kroppen vid att den ska vara ledig?

Mmm, så gör jag på fredagar.

Jobbar i långsam takt, stressar inte upp mig, tar god tid på mig utan att känna dåligt samvete. Så kroppen hinner vänja sig vid att det är helg nu.

Idag går det visserligen extra långsamt eftersom jag vaknade av att jag hade ont i natt, behövde inte gå och pinka åtminstone – yeay! Miniseger! 😆

Dessutom har jag nån jäkla halsbränna och svinont i kroppen men det ger sig väl lagom till söndag kväll gissar jag haha!

Förresten har jag ett musiktips till er –

Sister Hazel

Vansinnigt bra!

Nattens dröm handlade om drogade vänner och en ung man med mycket vackra, bruna ögon.

Drömmar om att se ögon ska tydligen betyda ”…indicates an emotional or intimate connection with that person. It also signifies a mutual understanding.”

Okej, vore ju smutt om jag visste vem fasen det var!

Gjorde en snabbskiss som inte riktigt gör honom rättvisa men ändå… typ så här såg han ut –

wpf_110010

Kommentarer till: "Semesterlunka" (3)

  1. Jag drömde inatt att min typiskt amerikanska småstad invaderades av dinosaurier. Say no more lixom. Fast som vanligt kom jag undan. Tror jag. Jag vaknade 😀

Kommentera

