Fajtersmurfen

Hunden verkade okej i morse så honom har jag inte slagits med inatt… Men vad jag har pysslat med vette fan.

Såg det först när jag råkade peta på vänster kindben, sablars vad ont det gjorde! Lite svullen där men sen … WTF?! Jag är ju helt blå under ögat!

Alltså, när jag har sovit dåligt får jag som de flesta andra, mörka ringar under ögonen, men det här är bara på vänster öga så jag undrar om jag gett mig själv en snyting inatt haha! Dessutom sover jag mellan kvart över nio och fem så jag får ju mina timmar. 🙂

Jag är lite snorig och hostar så det kanske är bihåleinflammation på gång igen?

blå

Att jag ser så bekymrad ut är för att det är lite jobbigt att använda ögonen, men det är nog för att jag är trött i de.

Nä, nu ska fajtersmurfen jobba vidare. Kanske ta en Alvedon också när jag ändå är uppe och går? Mmm… bra idé där. Tjabba!

Kommentera

