Dagens

Alltså, jag ska ju till Dr Bra imorgon men jag är sjukligt nyfiken på hur jag kan ha gått upp i vikt trots att jag äter lika lite som vanligt och har rört mig i princip lika mycket.

Sökte på ”Causes of unintentional weight gain” och alltså… första svaret… Haha! (Översatta så ni slipper läsa utrikiska)

  • Graviditet – Man ba’ – Nääähäää!? Det står dessutom så här ”Graviditet är en av de vanligaste orsakerna till viktuppgång hos kvinnor..” No shit liksom? 😆

Men som sagt, det är ju omöjligt  så Dr Bra kommer få jobba hårt imorgon. Har en lista på allt nytt som tillkommit sen vi sågs sist så…

Jag vill bara veta om jag levt i förnekelse och proppat i mig godis och fet mat under semestern och det liksom small till med tre kilo plus bara så där..?

Skulle det vara så, ja, då är det bara gå till dietisten och få lite kostråd 🙂

Kommentarer till: "Dagens" (4)

  1. Håller tummarna för att du får bra hjälp av Dr Bra ;-D

  2. Lycka till hos doktorn! Det är ju inte säkert att viktuppgången består av fett, kan ju vara vätska också. Ska bli spännande att höra läkarens utlåtande!

Kommentera

