Höst

wpf_123842Jo, men det är höst i almanackan nu. Fast jag gick ut i linne och shorts på dagens långpromenad. 21 grader och strålande sol!

Lille odjuret kutade omkring och var lycklig bara, solsken, riktig skogspromenad (skit i stigar liksom, vi bara går!) och så sällskap med matte. Körde lite lydnadsträning också, gick förvånansvärt bra med tanke på att jag inte ens hade någon strukturerad plan för träningen, det bara hände liksom.

Jag älskar hösten! Alla färger och den (lite senarelagda som det verkar) krispiga luften. På kvällarna är det mer höstlik luft ute och jag älskar det! Vet inte varför jag gillar hösten så mycket, kanske för att allt liksom går i ide, vilar, tänker efter, laddar upp. Kanske?

Annars då?

Den här går varm här nu, den speglar inte riktigt mitt humör men jädras vad jag gillar den!

Älskar att jag har en Ohana-syster som introducerar mig för nya band med jämna mellanrum. Det är inte alltid jag gillar det, men det här var bra 🙂 Tungt och skönt!

Ni skulle se min ”Stjärn-lista” på Spotify, det är en salig blandning..!

Till exempel Aretha Franklin, Mikael Rickfors, Rage Against The Machine, The Knack, P!nk, Foo Fighters, Ram Jam, Stiftelsen osv. Jomen ni ser ju, salig blandning haha!

Vad lyssnar ni på?

Kommentarer till: "Höst" (3)

  1. Nemos matte sa:

    Hösten är min favoritårstid, men det här är också rätt ok faktiskt… 🙂 Var på Fårö i helgen och folk badade fortfarande i havet, det var enligt uppgift 21 grader i vattnet… så jag är beredd att vänta på hösten ett tag till. 😉

    Jag lyssnar på allt utom dansband och jazz… fruktansvärt obeslutsam musiksmak, med andra ord! 😆

    • Oj! 21 grader! Visserligen badar jag bara i badkar numer men härligt med så varm höst!

      Bred musiksmak! Jag gillar det mesta men det är oftare än sällan hårdrock 🙂

  2. ullebengtsson sa:

    Älskar också hösten! Fullbordans tid!

Kommentera

