Reklam

Alltså, det verkar vara så att WordPress nu ”tvingar” på en reklam i inläggen. För att slippa de måste jag betala 30 dollar per år.

Eller också kan ni ladda ner AdBlock så slipper ni se (hoppas jag).

Hoppas bara inte det är reklam för nåt obskyrt och otrevligt (som typ bantningspiller eller sån skit)

Kommentarer till: "Reklam" (4)

  1. Va? 😦
    Det har jag missat!
    Hoppas det inte stämmer.

  2. Va? Näh sån skit vill inte jag ha… *muttrar*

    • Vet inte om jag vill betala typ 200 spänn om året för att slippa det, men jag förstår ju varför, det kostar en del att handha så mycket information och bilder som WP ändå gör.

Kommentera

