Dagens tips

Ligg inte så här –

wpf_0200

Fästingar gillar nämligen gräs. Tydligen.

Och nej, det var inte hunden som hade ett sånt där äckel krypandes på sig. Det var jag. Uuuuuuuuuuuuh!!

Kände att det var nåt som kröp på armen… Uääääsch!!

Gissa om jag kände mig som en hämndlysten gud när jag eldade upp fanskapet moahahaha! 😛

(Fast nu tycker jag det kryper överallt trots att jag kollat både en och fyra gånger…)

Kommentarer till: "Dagens tips" (2)

  1. Små äckel… Under förra helgens spårläger satt jag i en stol i en skogsglänta och trodde jag var rätt säker. Känner plötsligt hur nåt träffar min hand, tittar ner och upptäcker en fästing!? Den måste ha blåst dit på något sätt. Eller lärt sig flyga.

Kommentera

