Typiskt

I fredags var jag så trött att jag la mig vid elva på kvällen, vaknade vid åtta och kände mig ganska pigg. I skallen i alla fall, kroppen är helt utmattad av nån jäkla anledning.

Inatt var jag uppe på toaletten en gång och sen vaknade jag en gång till. Så idag är det segare än segt. Hjärnan funkar inte riktigt.

För att toppa mitt fantastiska mående (hehe) så har jag fått en finne. I näsan! 😆 Alltså, på riktigt… vad fan?! Det räcker med finnar nu tycker jag. Men å andra sidan, sitter de I näsan så syns de ju åtminstone inte, alltid nåt kan jag tycka.

Vill göra så mycket men orken finns inte och det suger faktiskt.

Jaja, det löser sig.

Nu ska jag ta mig ut i köket och steka pannkakor! Har lite gammeldags vaniljglass i frysen som ”måste” ätas upp 😉 Får ju ta till alla tricks jag har för att få i mig mat över huvud taget så pannkakor, vaniljglass och en klick hallonsylt… mmmm… Alla sätt är bra, inte sant?

Så, nyfiken som jag är undrar jag – Vad blir det för middag hemma hos er idag?

Kommentera

