Lyx på en måndag

Jao, det är måndag. Och jag sov dåligt inatt igen, hade svårt att somna (innan jag kom på att jag skulle sätta i öronpropparna istället för att irritera mig på grannens sambadans med betongpjuck) .

Ganska mycket på jobbet, irriterade människor som ringt och möten möten möten. Fatta att jag är extremt trött i skallen.

Så!

Jag ville pigga upp mig. Dessutom hade jag 20% rabatt på valfri vara hos Kicks, den rabatten gick ut imorgon, får ju liksom inte försitta en sån chans menar jag haha!

Har sniffat på den tidigare och yuuuumm!

escada

Bild från Kicks

Tänkte lite positivt så där och fick för mig att det skulle ta fem minuter. In och ut bara. Inga konstigheter. Jag visste ju vad jag skulle ha.

Mmm, tjena. Tre kunder före. ALLA skulle ha personlig hjälp… fuuuuuuuuuck!
När hon som stod före mig och dividerade om mascara nummer tre och ögonpennor och fan i helvetet, då fick jag nog och gjorde en sån där grej som jag aldrig skulle fått för mig att göra för ens fem år sen….

Gick därifrån? Icke. Tvärtom.

”Asså ursäkta! Kan jag få gå före dig och betala bara? Jag vet nämligen vad jag ska ha”.

😯

”…jjjaaa…”
Jag betalar min parfym och hör i öronvrån, ”jävla kärring..”
Moahaha! Bitch please…

Måndag. Vi ses om en vecka igen. Fast då ska jag inte köpa någon parfym. Eller nånting alls. På Kicks i alla fall.

Kommentera

