Den var ny

Blev stucken i den vanliga ”stick-ådern” och av en kvinna som kunde sina saker.

Och så ser det ut så här…

20130917_wpf

Ändå liksom! Och då la hon på dubbla såna där kompresser eller vad det är för nåt. Fast alltså… jag kanske är barnslig men när jag har plåster på armen, då vill jag inte gärna ta bort det så fort som möjligt. Känner mig lite ball så där. ”Kooolla… värsta stora plååååstret liksom! Visst är jag skitball?!” 😆

Jaja, vi har ju redan konstaterat här i bloggen att jag inte riktigt är som alla andra alla gånger… 😛

Kommentarer till: "Den var ny" (4)

  1. Ha ha. 🙂
    Förra veckan satte de nål i en av kärlen på handen som är jättesköra. Kärlet höll men sprack när de tog ut nålen istället! Blåmärke och två tussar fulla med blod blev resultatet. 😉
    Dessa EDS kärl! 🙂

  2. Men aaaj!

    Klart man vill visa upp sina krigsskador… 😉

    Kram

Kommentera

