Konstigt

Ja, så svarar jag nu när folk undrar hur jag mår. För det är så. Varken bra eller dåligt, bara konstigt.

Musklerna känns stumma, benen och armarna tunga, huvudet känns som det är fullt med surrande flugor i storleken bomullsboll, det är jobbigt att titta (över huvud taget) och jag är inte riktigt ”med i matchen” så att säga.

Lite äcklig känsla faktiskt men så får det vara. Än så länge funkar jag ju någorlunda på jobbet och det får gå så länge det går helt enkelt.

Måste se till att ha extra roligt på jobbet så tiden går fort. Snart dags för läkarbesök igen. Eller ja, om tolv dagar. Däremellan ska jag iväg två dagar på kick-off med jobbet så det ordnar sig. Tur att det är i Stockholm kick-offen är, annars hade jag nog inte klarat det.

Förresten undrar jag om jag någon gång kan komma ihåg att köpa iläggssulor till gummistövlarna så jag slipper tappa de… typ..

Kommentarer till: "Konstigt" (4)

  1. ullebengtsson sa:

    Skönt med kick-off med kort restid. För en rullistjej kan sånt vara avgörande. Gilla!

    • Ja, superskönt! Men det blir nog inte så sent för mig, vi ska vara tillbaka dagen efter. Prick klockan 8! 😆 Lär vara rätt många som har betongkepsen på då haha!

  2. Det där lät faktiskt riktigt obehagligt… hoppas verkligen att du snart får svar på varför du mår som du gör!

    Ha en skön söndag i alla fall, du och vovven! 🙂 (Såg bilden i Lix blogg och saknar Nemo… 😦 Vad fin han är med lite grått runt nosen… tänk att jag har följt honom sen han var en liten parvel! 😉 )

    • Jag sätter mitt hopp till läkarkandidaten och Dr Bra och hoppas de har nån bra idé som förklarar mina symtom. De får gärna göra mig frisk också haha!

      Ja min lilla grånäsa! Tänk att han är 6 redan 🙂

Kommentera

