Grönt är skönt

Och jag är trött som vanligt. 🙂

Har varit hungrig en enda gång idag, för ett par timmar sen, fick i mig tre ostmackor. Käckt värre. Men magen bara växer…

Kollade en bild från två veckor sen och jämförde med en jag tog för nån dag sen. Gissa om magen blivit större? Jepp. Ganska mycket också. Det är såna där grejer som får Dr Bra att klia sig i huvudet. Tror jag. Får se vad han och kollegan har för teorier på onsdag då…

Visst, hösten är på väg men jag insåg att mitt kök är väldigt grönt.

Till och med tapeterna är gröna (visst, en skitful  mintgrön variant men ändå, typ grönt). Kolla!

wpf_0616

En annan grej som är både grön (och skön) sägs det, är pengar hehe!

Jag gjorde en god gärning för en annan människa idag och fick sen för mig att köpa en Trisslott. Karma is da shit tydligen, för jag vann 60 spänn.

Vad har ni gjort idag?

Kommentera

