Som det brukar

Fast tvärtom nästan.

Mmm, imorgon är det dags för Dr Bra att ge mig svar. Om han har några förstås 🙂 Kanske Dr P har någon idé.

I vanliga fall brukar jag må bättre när jag ska till läkaren. Inte nu. Vilket på ett sätt kanske är bra, det kanske går lite fortare då?

Börjar nämligen bli förkyld igen så det är ”extra allt” nu. Extra svaga muskler, huvudvärk och trötthet. Och så täppt näsa och intervallnysningar ovanpå det haha!

Jeansen (det ena paret) jag fick låna av mamma är redan för trånga i midjan… 😦
Viktmässigt är det inte mycket som förändrats kanske ett halvt kilo, svårt att se på den analoga vågen. Fyra kilo på lika många månader, utan ändrade mat- eller motionsvanor, det är fan inte okej!

Tror ändå att det är nåt med sköldkörteln, trots att de proverna visar bra värden.

Jaja, det blir spännande att se vad de säger imorgon.

Förresten satte jag mig i en mycket varm och ofrostig bil imorse. Hehe! Det ska börjas i tid… motor-och kupévärmare, lövlä!

Kommentarer till: "Som det brukar" (4)

  1. ullebengtsson sa:

    Hoppas du får många och bra svar.

  2. Skickar en varm kram. Och hoppas du får svar snart! ♡

Kommentera

