Saker att bli glad för

Det här med att få sätta sig i en varm bil på morgonen.

Aaaaaaaaaah…! Ett av livets små guldkorn!

Eller det rosa, lila och orange skenet som försöker bryta sig genom dimman när jag åker över bron från ön så här tidigt.

När jag får komplimanger från människor jag egentligen inte känner men som följer mig på sociala medier.

Att jag hittade Strebers på Spotify! Snacka om gymnasienostalgi!

Det var det. Så här långt i alla fall.

Hoppas på fler saker att bli glad för i eftermiddag när jag ska till Dr Bra.

Undra om jag ska slå vad med mig själv? Igen. Har nog gjort det förut.

Jag tror att det är nåt skit med sköldkörteln, även om proverna inte visar nåt. Mätte mig igår och på två veckor har jag ökat 3 cm runt buken… wtf?! Ge hit lite Levaxin så jag kan ha mina byxor på mig utan att knöla ihop de inre organen i samma veva liksom…

Kommentera

