Jo. Den meningen kan ju i och för sig appliceras på massor av olika situationer hehe, men just i det här fallet gäller det tid till röntgen.

Ringde idag. Remissen hade kommit in och det fanns en återbudstid på tisdag nästa vecka. Swooooooooooooosch!

Visserligen var det normal prio på remissen men om Dr Bra säger att jag ska ringa om en återbudstid så gör jag det. Jag är sååå lydig haha!

Den där enorma oroskänslan har lagt sig och jag har börjat bortförklara och förneka igen. Det är ganska skönt att inte vara rädd.

”Det är en onödig undersökning. Det är nog ingenting. Det är SÄKERT ingenting. Gör det verkligen ont i huvudet så ofta? Är synen verkligen så dålig? Är verkligen benen SÅ tunga? Slarvar jag inte bara när jag lyfter fötterna, det är nog därför jag snubblar. Jo. Så är det. Jag inbillar mig säkert bara. Allt beror säkert på den, tydligen, dåliga sömnen allt det här.”

Och just det, min chef slog på stort idag och bjöd hela kontoret på kanelbullar idag. Det bästa? 1. De var så nygräddade att de fortfarande var varma. 2. Det var så lite folk inne att vi fick två var moahaha!

Jag fick bara i mig en (värsta bedriften bara det, grattis till mig haha!) så jag tog med en hem.  😀

Hur många kanelbullar har ni ätit idag?

Kommentarer till: "Gör vi det fort går det snabbt" (2)

  1. Vi kommer överens om att allt är bra va? ♡
    Har inte ätit någon, har hittat en sort som är glutenfri men hade den inte hemma.:-p
    Men en blåbärsmuffins gick ner. 😉
    Kram och ha en fin helg! 🙂

Kommentera

