För tidigt

Mmm, jag bäddade med innertäcke igår. Tjena. Vaknade flera gånger för att det blev så jädras varmt! Okej… höstkylan är inte riktigt här än haha! Bra så.

Sjukt trött. Drömde massor inatt igen men ingen mardröm i alla fall. Två nätter i rad kanske räcker?

blixten

Inatt var jag på nån stor bilverkstad där min (tecknade) bil stod och försökte lura i alla att han var en Mercedes/Bentley limousin. Han stod och blåste upp sig för att förvandlas till just det.
Själv satt jag i en stor skinnfåtölj som var monterad på en höj-och sänkbar stång och jag åkte upp (för att gömma mig) och sen ner (för att se bättre om min bil lyckades med förvanlingen, vilket han gjorde. Duktig bil! 😉 ).

Min bil var egentligen Blixten Mc Queen. Jepp. Mina drömmar är fullständigt logiska och realistiska… hrrm….

Hoppas jag får sova inatt. Vill gärna se relativt utvilad ut om jag inte får ha mascara på mig när jag ska på MR.

Det värsta är att jag måste plocka av mig alla örhängen och de är superpilliga att få dit sen. Enda nackdelen med magnetröntgen faktiskt. Och att det är så satans kallt i det rummet.

Kom på en sak igår kväll. Något som skulle kunna göra en paranoid och nojig men jag har bestämt mig för att inte bli det.

För två år sedan, den 8 oktober, var jag på Ersta för en undersökning. Jag var frisk. Dagen efter somnade Katta in. Jag var frisk. Hon …

Nu ska jag till Ersta igen. För undersökning. Exakt samma dag. Kändes lite sådär igår när jag kom på det på kvällen när jag skulle sova… Men som sagt. Ska inte noja (sjukt onödigt!)

Så.

Vad sägs om att rivstarta måndagen? Okej. Bra. Då kör vi! För alltså, det kan inte bli fel att starta veckan med en av Sveriges läckraste masar! 😉
(Sök på Sabaton och Joakim Brodén så får ni se vem jag pratar om)

Kommentarer till: "För tidigt" (4)

  1. Jag hade planerat att byta täcke – men det har ju faktiskt varit varmt!! Så sommartäcke nåt tag till.

    Nu har jag missat hela historian om Katta, men jag är övertygad om att om det datumet över huvud taget betyder nåt – så är det att hon vakar över dig.

    Kram

    • Precis, det är ju liksom 12 grader varmt ute på kvällarna så det blir till att sova i sommartäcke en stund till 🙂

      Mmm, innan hon dog lovade hon att hon skulle göra det och mig veterligen har hon aldrig lovat något hon inte hållit så jag känner mig trygg (nu)

      Kram!

  2. Det kommer att gå bra!

Kommentera

