”Det sa du igår”

Mmm, jag upprepar mig. Jag vet ju det. Oftast.
Ibland vet jag inte om det men då hjälper kollegorna mig att komma ihåg.

Och jag hakar upp mig. Trots att jag är medveten om att jag sagt till min passagerare i bilen att den där jefla stollen som nyss åkte förbi inte borde ha körkort så kan jag liksom inte släppa det. I olika varianter talar jag om, gång på gång, om att den där stollen inte borde ha körkort. Vansinnigt enerverande, för både mig och min passagerare.

Det går liksom inte att sluta. Vad fan kom det beteendet ifrån liksom? Vavava?! Ibland ger jag mig själv en mental örfil och ba’ ”Meeen sluuuuuuta!!! Du har redan sagt det där sjuttitolv gånger!!”

Men mentala upphakningsmekanismer i språket syns inte på MR haha! Förhoppningsvis syns inget annat heller. Som inte ska vara där menar jag.

Strax dags för nedsläpp, typ.

Måste pilla av mig ringar, halsband och örhängen först. Ska bli spännande att se om jag får på mig örhängena sen. Får väl åka hem till mamma så hon får fixa om jag inte gör det haha!

På återskrivande!

Hoppas ni har en förträffligt underbar dag!

Kommentarer till: "”Det sa du igår”" (4)

  1. Nemos matte sa:

    Var ett tag sen jag kommenterade men har följt dina senaste inlägg och tänkt en hel del på dig. Det är ju själve fan att du inte kan få svar på vad du lider av nån gång! Dr Bra verkar göra skäl för sitt namn i alla fall. Hoppas MR gick bra och håller som vanligt tummarna för att du ska må bättre snart. Kram!

    • Håller med dig. Tänker att det är nåt så superenkelt att både jag och Dr Bra inte ens tänkt på det men jag får se på måndag. Då får jag svar på MR i alla fall 🙂
      Det kommer ett inlägg om MR-undersökningen snart men det gick bra.
      Kraaam!

  2. Trasdockan sa:

    Vad skönt att höra att din MR gick bra. Tänker på dig!

Kommentera

