Ja fy tusan vad jag har det bra! Har inte gjort ett skit idag!

Var ute med hunden i ett underbart höstväder och la mig sen i soffan och spelade Angry Birds. Jorå, somliga har det bra haha!

Upptäckte att de här röda prickarna runt, höger, öga dykt upp igen. Undrade vad det var så jag googlade och tydligen heter det perioral dermatit. Vanlig hos 20-30-åriga kvinnor. Jag tar det som en komplimang, jag är 37 😉

Läker ju ut av sig själv men tydligen är det svårt att bli av med det helt. Jaja, gilla läget bara. Sånt är jag van vid numer.

wpf_0644Funderar på måndagen. Vad röntgenundersökningen visade och hur tusan jag ska bli av med tröttheten och allt annat skit som beter sig i min kropp.

Just nu lyssnar jag på hockey. Min lördag blir bara bättre och bättre. Älskar’t!

Hoppas ni har det finemang!

Förresten, ni som kan – Den här busken står vid mitt jobb och är alldeles fantastiskt vacker, men vad tusan är det för nåt?!

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.