Ekorre

Ja, alltså, jag är sjukt dålig på att städa. Har inte energin att göra så mycket alls så…

Men.

Jag lyckades få in kläder från mina tre senaste besök till tvättstugan. Mmm… de ligger kvar i IKEA-kassarna i flera veckor när jag tvättat klart kläderna…

Hur som helst.

Jag har, i runda slängar, tre fulla garderober med kläder.

Antal –

  • Strumpor – Så det räcker i två månader utan tvättid.
  • Trosor – Lika många som paren strumpor ungefär.
  • T-shirts – Räcker nog tre veckor utan att tvätta.
  • Byxor – 8 par, varav fyra som passar och av de är ett par finbyxor och ett par sommarbyxor.
  • Långärmade tröjor – Räcker minst tre veckor.

Har bara två frågor –

1. Är det egentligen ens möjligt att ha för många strumpor? Och…

2. Varför har jag ingenting att sätta på mig om jag nu har så satans mycket kläder? Vavava??

Kommentarer till: "Ekorre" (3)

  1. Fniss, känner igen det där! Rensade dessutom bort allt som jag ändåså inte använder – kvar blev en snudd på tom garderob…

    • Hmm… undra om jag ska lura min syster att hjälpa mig med det när hon kommer nästa gång hehe! Förra gången hjälpte hon mig att organisera alla mina sysaker och tyger och grejer, hon är bra på det där 🙂

      (Tillägg till min kommentar hos dig, var för snabb på tangenterna – Kraaaaaam!)

      Kraaaaaaam!

Kommentera

