Söndagsångest

Inte för jobbet. Det har jag inte haft sen jag slutade hos min förra chef (diagnostiserad som psykopat av min dåvarande kollega, en psykolog).

Nä. Imorgon. Då jag får svaret från MR-undersökningen (antar jag).

Men egentligen borde jag inte hålla på och oroa mig, jag är ju helt säker på att det inte är något. Och att sitta och oroa sig i onödan är enormt slöseri med energi. Energi jag inte har.

Igår var jag ute i över en timme med hunden. Och så fyllde jag ju garderoberna. Att jag aldrig lär mig. Jag är helt slut idag. Vill bara sova. Muskelsvagheten är värre än tidigare och mitt huvud. Ajajaj mitt stackars huvud! Ont i käkarna också. Yr som satan och svårt att se.

Om jag får gissa nu, så tror jag att det kommer bli en väldigt tidig kväll för mig ikväll haha!

Har ju nån sorts pre-förkylning på gång också så  oooh så många faktorer som blir till en enda stor hockeysmurfsörja…

Skriver för att få bort tankarna i skallen. Lär bli ett inlägg i dagboken ikväll också.

Dagen i stort har varit hur skön som helst med fint väder, mastiffmys och väldans söligt tempo. Även om det söliga tempot beror på min trötthet och svaga muskler så är det ändå himla skönt att bara lufsa omkring i mysbyxor hela dagen.

Förresten… är jag ensam om att fortfarande skriva dagbok? Jag menar, jag är ju ändå närmare 40 än 30.

Hoppas ni har en skön helg!

Kommentarer till: "Söndagsångest" (2)

  1. Hur har det gått? Hört nåt ännu?? Tänker på dig!! Kram

Kommentera

