Avd Alltid nåt

Kom till dr Bra och skulle prata provsvar på MR.

De hade inte kommit.

Dr Bra ringde Ersta och frågade var det var nånstans. ”Inte skrivet” blev svaret.

Eh? Okej…?

Hade jag inte haft frikort hade jag blivit skitsur. Faktiskt.

Vi diskuterade i alla fall vad som ska göras härnäst. Remissen till sömnlabb hade han glömt bort. Ett minus i hans bra-bok tyvärr men men… Han tror att jag sover urkasst fast jag inte märker det själv. Ska bli väldigt intressant att se om jag kan få en återbudstid där också 😉

Sen ska jag, på eget initiativ, ringa gyn för undersökning. Min mens har ändrat karaktär en aning och så var det ju det där med att magen blivit större utan att jag ätit mer…

När jag kommit hem och precis tagit en tugga på min goda macka ringde telefonen. Hemligt nummer. Brukar inte svara då men Dr Bra hade ju sagt att han skulle ringa så kanske…

Jodå. Det hade kommit svar på MR. Hehe! Så fort det går när de blir påminda 🙂

Fullständigt normal hjärna! Yeay!!

Sådärja. Nu kan väl veckan bara bli bättre va?

Känns som jag skulle ha ett glas bubbel här… men då somnar jag väl haha!

Så där ja. Nu blev jag jättetrött. Men det är normalt numer, herregud… klockan är ju redan 17.40!

Kommentarer till: "Avd Alltid nåt" (2)

  1. Nemos matte sa:

    Men vad härligt att ha en konstaterat normal hjärna! 😀 Jakten går vidare, med andra ord… Spännande med sömnlabb! Hoppas du inte behöver vänta så länge. Och bra initiativ med gyn. Helt klart värt att kolla upp. Kram!

    • Ja det var superskönt att höra! 🙂
      Hoppas jag kan få en återbudstid på sömnlabb också, det vore smutt som tusan! 14 veckor är väldigt lång tid när man varit som en sengångare de senaste fyra månaderna.
      Kraaaaaaaam!

Kommentera

