Bara så där liksom

När saker och ting bara löser sig. Utan att en behöver vända ut och in på sig själv och bryta ett par tår i processen.

Skön känsla!

Gick och la mig kvart i nio igår. Vet inte hur illa jag sovit inatt men jag är så trött att hjärnan är fullständigt mos.

Just det! Ska jag ringa till sömnlabb och se om det finns nån återbudstid?

*ringer*

Nähä. Gick inget bra det där. Jaja. Jag har varit trött i flera månader så jag får väl göra som jag brukar då? Gilla läget bara. 🙂

Och se till att ha skitkul i tre månader framåt haha!

Ska börja min 12-veckors-rolighets-period med hockey ikväll. Sen har jag ju mitt fyrbente åbäke, han är väldigt bra på att roa sin trötta matte. Om det är för att jag är konstant trött och fnissar för minsta lilla, eller om han faktiskt är extremt roande, tja… vi grottar inte ner oss i det va? 😉

Ha det kalasers!

Kommentarer till: "Bara så där liksom" (4)

  1. Gött för en Hockeysmurf 😀

  2. Nemos matte sa:

    16 veckor!? 😯 Sjukskrivning är inget alternativ..? Allvarligt alltså, man fungerar ju inte när man är så utmattad! Hade sömnproblem några månader för en del år sedan, sov bara 2-3 timmar per natt och var så trött att det var ren tortyr… men då hade jag inte ditt fantastiska humör heller! Du är beundransvärd.

    • Sjukskrivning är inte ett ord som finns i läkares vokabulär längre tyvärr. Har inte andats ett ord om det 😦
      Hade också en sån period, när jag jobbade för min förra chef (psykopaten), man är inte kaxig då, när man bara får sova 2-3 timmar per natt i flera månader.
      När jag väl får kallelsen så ska jag ringa varje vecka för att se om det finns nån återbudstid, ”det finns det alltid” sa sjuksyrran jag pratade med.
      Åh tack!
      Kraaam!

Kommentera

