Ett par dagens

Dagens

Gubbe ”Orkar du verkligen hålla i den där när han anfaller?!”

Svar”När jag säger åt honom att anfalla håller jag inte i honom” (Insert sound ‘badumdumdish’)

Kränkta vita man – Se dagens gubbe

Hehe! Sjukt stolt att jag fick ur mig det svaret. Men alltså, jag har feber och är trött så i mitt huvud lät det svaret väldigt logiskt och korrekt.

Jag tänkte liksom inte hela vägen… eller alls haha!

Vill ni se honom? Monstret. Odjuret. Mördarhunden. Mitt älskade åbäke som under eftermiddagen legat raklång bredvid mig i soffan och värmt mig i min feberfrossa?

Okej, här är han –

wpf_0441

Min lilla trumpgubbe! ❤

Kommentarer till: "Ett par dagens" (5)

  1. Men alltså. Ärligt talat.
    Dessa förutfattade meningar! Jag skulle aldrig få en sådan kommentar om mina pudlar, även om två är stora och faktiskt skulle kunna skada någon. 😉
    Men jag gillar verkligen ditt fyndiga svar!:-)
    Tio poäng till dig! 🙂
    Kram A

  2. Nemos matte sa:

    Ha ha ha! 😀 Ett fullständigt logiskt och korrekt svar – inte fan håller man väl i hunden om man ber den anfalla..? 😉

    Ge ”mördarhunden” en puss på nosen, och krya på dig!

  3. Fniss, snygg comeback!

Kommentera

