Två korta

Ett – 

Jag går snart ur EDS-gruppen på fejjan… för jävlar vad folk gnäller! Jag blir nästan deprimerad av det ju. Nä. Bajbaj! Det gnälls över allting. Fast det kanske är det som är meningen? Man gnäller av sig i den gruppen så slipper vänner och familj lida…? Nåt sånt kanske…

Två –

Vissa hundägare säger ju att deras hundar minsann förstår precis vartenda ord som yttras. Mmm, jag har haft lite mer nykter syn på det där. Tills nu. Jag sa till mitt lilla odjur att jag tyckte han skulle duscha, eftersom han inte  luktar gott längre.  Den blicken jag fick. ”Ursäkta men ÄR du dum i huvudet på riktigt?!” Jao… så är det…

(Men duschas ska han, han doftar som sagt inte direkt hallon…)

Kommentarer till: "Två korta" (4)

  1. Undrar vilken du är med i?;-)
    Fast det kvittar egentligen för det är ungefär likadant i alla. Jag skriver nästan aldrig i dem, av många orsaker, men förstår dig precis.
    Det där med att hundar förstår, kan jag intyga. 🙂
    Kram på dig! ♥

    • Samma här, skriver typ aldrig men kollar eftersom en ibland kan få lite idéer om det som händer i min kropp.

      Hehe! Ja, han har ett himla uttrycksfullt ansikte också, med alla mastiffrynkor haha!

      Kraaaam!

  2. ullebengtsson sa:

    Hallondoft… sällan original på hundar. 🙂

Kommentera

