Fredagsmyser

TVÅ inlägg har jag skrivit och slängt nu. Perkele!

Varför?

För att de var såååå gnälliga. Så nu sitter jag här och gnäller över att jag skrev gnälliga inlägg som jag sen raderade. Jojo, tant börjar bli lite filt i skallen…

Den som trodde att hen läste fel på ordet i förra meningen trodde helt fel. 

Och nu tittade du på den meningen igen. Bara för att kolla vilket ord som var fel men rätt.

Jag har förresten börjat fredagsmysa redan. Åt hemmagjord pizza till lunch. Och så har jag hela skafferiet fullt (nä nu överdrev jag ganska mycket faktiskt, en halv hylla bara) med godis, popcorn och kakor. Det är liksom lite det som är problemet när en inte klarar av det här med plockgodis längre. Det blir så väääldans många godispåsar om en vill ha en någorlunda varierad godisblandning haha!

Nä. Jag är inte så äckelmagad när det gäller plockgodis men mitt immunförsvar är ju helt uppfuckat så jag blir sjuk varenda jäkla gång jag köper plockgodis. Så jag köper det bara när jag har semester…. konstigt nog brukar jag klara mig då. Kanske för att det inte är så många kunder i just den affären på sommaren…?

Jaja, nu ska jag snart fortsätta fredagsmysa i kollegornas sällskap. Lite bitterljuvt då en av kollegorna bjuder på tårta bara för att han slutar…

Hej hå i helgen ska det gå! Whopwhop!

Kommentarer till: "Fredagsmyser" (2)

  1. ullebengtsson sa:

    Ha en härlig helg i huliganens sällskap!

Kommentera

