Vad är det som händer?

Har en kollega som vid varje tillfälle som ges, kastar iväg en komplimang till mig. Jag är rolig, jag är duktig på än det ena än det andra, jag är tuff och stark, min nya frisyr är läcker, jag har fina kläder… The list goes on, and on, så att säga.

Visst, det är jättekul men jag undrar vad tusan det är som händer… Får ju hybris snart för tusan haha!

Nåja, det är väl bara suga i sig och njuta antar jag.

Undra just om jag ska ange den kollegan som referens på LinkedIn? Kan bli väldans intressanta jobberbjudanden då tror jag haha!

Vad får ni komplimanger för?

Kommentarer till: "Vad är det som händer?" (4)

  1. ullebengtsson sa:

    Det är PRECIS som det ska vara! ❤

  2. Nemos matte sa:

    Men vilken härlig kollega! 😀 Sug i dig och njut, för sjutton!

    På mitt jobb slösas det inte med komplimanger… vill man höra nåt positivt får man dra det ur dem med våld, ha ha!

Kommentera

