En till felhörning

Jag tyckte det var jättekonstigt att herr Brodén plötsligt sjöng ”LILLE-Bror!” mitt i låten…

Tycker fortfarande att han sjunger det. Gissa om det blir tilt i skallen när jag hör samma låt, fast den engelska versionen..?

Sen är det ju så med mig att jag hör lite som jag vill och fick för mig att min skitsnygga och jättemycket gifta kollega sa ”Vi kan ligga nu!”

Jag bara blängde på honom. Ja. Han är snygg som satan men jag har aldrig ens tänkt tanken på att ligga med honom. Och förresten, vad är det för jävla kommentar? ”Vi kan ligga nu!” 😕

När jag inte sa nåt tittade han på mig, log och sa glatt ”Nu trodde du att jag sa nåt heeelt annat va’?”

”Ja vad fan saaa du?!”

”Hehe, vi kan riiinga nu. Jag hittade precis [fastighetsägaren] nummer på hitta.se nämligen.”

Alltså, vi behövde få tag i en fastighetsägare för en jobbgrej men hade inget nummer som stämde så vi höll på och dikterade ihop ett brev. Men så hittade vi alltså ett tredje nummer, på det mest logiska stället. Om vi har för mycket att göra på jobbet? Om vi har så mycket att göra att vi bara plöjer rakt fram utan att ens fundera på det här med Internet som jävligt smidigt hjälpmedel?

Typ så ja…

Men annars är det bra, själv då?

Kommentarer till: "En till felhörning" (3)

  1. Hahahaha! Man hör det man vill.

  2. Nemos matte sa:

    Freudiansk felhörning..? 😉

  3. Jag tror nog att det är på det viset ni båda föreslår haha!

Kommentera

