Sömnutredning, hold please

Ja, nä, alltså, det gick snabbt att komma in till sömnlabbet och jag fick en ännu snabbare genomgång men jag tror jag kommer ihåg hur jag ska sätta alla sladdar och prylar sen.

Egentligen skulle jag ha gjort sömnutredningen idag, lämnat  tillbaka grejerna imorgon och sen träffat läkaren på torsdag men nu slapp jag komma och lämna den imorgon tydligen. Det var ju hyggligt tycker jag.

Extra bra för mig idag, för då kan jag välja om jag vill göra sömnregistreringen inatt eller imorgon natt.

Velade lite först men i takt med att smärtan ökar stärks också beslutet att göra registreringen imorgon natt.

Min kropp gillar verkligen inte att sitta på en hård träbänk i fyra timmar (å andra sidan, vems kropp gör det?)

Ja, min hund var tvungen att åka in i morse eftersom han haltade så illa att han över huvud taget inte ville gå. Alls. Då gör det ont i matte-hjärtat. Nu gör det bara ont i min kropp, han har fått smärtstillande för sin onda armbåge och ligger nu och sover. Mitt älskade åbäke!

Känner mig lite elak nu men… jag tänker väcka honom nu, så vi kan gå ut på kvällsprommis så jag får gå och lägga mig 🙂

Vill ni se mina pryttlar? Som jag ska klistra på fingrar och kropp imorgon natt? Här –

wpf_192757

Och just i detta nu kom jag på att jag inte kommer ihåg om jag skulle sätta fast den där blå grejen, som en klocka eller högre upp på armen, men det borde vara på handleden va? Som en klocka? Sååå smala överarmar har jag inte faktiskt (de är faktiskt ganska stora)

Jaja, jag ska forska vidare på det imorgon, nu ska jag sparka hunden ur soffan så vi kan gå och lägga oss nångång haha!

Kommentarer till: "Sömnutredning, hold please" (2)

  1. Det där ser ”svårsovet” ut 🙂 Hoppas det går bra och att du får några svar iaf!

    • Ja, jag ska försöka sätta en av de där prylarna fram på bröstet också, men jag sover ju på mage så det lär bli meckigt haha! Fast nu är jag så trött att jag nog skulle somna på en grusgång i och för sig 🙂
      Får svar imorgon, yeay!

Kommentera

