Några dagens

MusikDrowning Pool. Hittade de på Spotify, riktigt bra faktiskt.

Mäh! – Inlåst i hissen. Ingen hit. Råkade trycka på knappen med en lite klocka på… Dålig idé. Tjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut! Aouch!

Kollega – ”Du är fan bättre på det här än X”. Jag förklarade en datagrej bättre än vår IT-ansvarige tydligen. Joråsatte… 😉

Mest intressantaUppsalaforskare fångar smärta på bild. Bådar gott inför framtiden det där!

Jao, det var några i alla fall.

Ska fortsätta försöka mota förkylningen *atchooo* … oj… så bra jag kan. Tänkte skriva att det går ganska bra men så… ja. *snörvel*

Äter Esberitox och äter mängder med frukt. Det SKA gå! Så i helgen ska jag sova sova sova. Och vila lite emellanåt 😛

Nu ska jag fortsätta se ut som jag jobbar hårt hehe!

Jag lämnar er med denna lilla sanning –

trustdogs

(Bild från Icanhascheeseburger)

Kommentera

