Bra och anus

Mest bara prutt idag men den bra grejen väger upp allt annat. Faktiskt.

Prutt –

  • Chefen ifrågasätter min tidrapport igen och säger att jag ska ta tjänstledigt för tiden jag var på akuten med hunden, trots att komptimmar finns att ta av.
  • Hen ifrågasätter också min arbetstid i stort.
  • Kunder ringer och är dryga.
  • Kollegor gör inte sitt jobb vilket innebär att jag får mer att göra
  • En annan chef hävdar att jag har ett ansvar för något jag ärligt talat inte hade en aning om att jag hade ansvar för. Och eftersom jag inte tagit det ansvaret jag inte visste att jag hade blir hen sur.

Bra –

  • Har äntligen fått tre timmar alldeles egen tid. Inte ens hunden är med. Ska bara njuta! Typ avslappningsmassage och spa haha! Lövlä!

Okej då, en till bra grej, nu ska jag dra iväg till min alldeles egen tid. Tjabba! Hoppas ni har en underbar dag!

Kommentarer till: "Bra och anus" (6)

  1. Fan vilka korkade chefer du har omkring dig… Osympatiska!

    Kram

    • Ytterst osympatiska ja. Till en av cheferna sa jag att det här börjar likna mobbing varpå hen svarar ”Men det är inte bara du som blir ifrågasatt”… Eh.. okej…
      Försöker se det positivt dock, jag är en dag närmare helgen idag haha!
      Kram!

  2. Gud vad härligt med massage!

Kommentera

