En söndag i november

Saker jag gjort idag –

  • Lagat mat så jag har matlådor till nästa vecka (alltså jag har fyllt på matlådeförrådet med 6 lådor).
  • Dammsugit. Slarvigt, men ändå, jag har dammsugit.
  • Gått skogspromenad med den fyrbente.
  • Inte lyckats skriva någonting på något av mina projekt, men jag har en plan.
  • Försökt fota månen med min mobil, gick … eh… inget bra alls.
  • Fotade den fyrbente, det gick marginellt bättre.

Månhelvetet –

wpf_164003

Mitt älskade åbäke (fattar fortfarande inte hur det är möjligt att älska ett djur så mycket men jag gillar’t) –

wpf_124717

Nu är det visst dags för pinkpromenad så hej svej och hoppas ni haft en underbar helg!

Kommentarer till: "En söndag i november" (1)

  1. ullebengtsson sa:

    Kärlek är bäst!

Kommentera

