Skrivarglädje Del 2

Jag har fått feedback på ett av de projekt jag skriver på. Professionell feedback. Av en person som själv ger ut böcker och dessutom har kurser. Hen kan sin sak alltså.

Sjukt nervöst! ”Tänk om hen tycker det är skitdåligt!?” Men samtidigt förväntade jag mig att få fina kommentarer om min historia, för den är bra, men en aning ostrukturerad och inte helt klar.

Jag fick väldigt många värdefulla tips och en lång utläggning av vad som var bra, mindre bra och vad jag kunde utveckla. Underbart!

Gissa om skrivarglädjen fick en rejäl boost?!

Den enda riktiga ”aja-baja”-kommentaren jag fick var att dra ner på svordomarna haha! Men vad faaaan!? Jag låter ju så! 😉

Möjligen kan jag få en längre chans att skriva eftersom jag nyser så jag blir yr och näsan är helt igenkorkad. Förkylning på gång igen. Vette fasen om det beror på att jag glömde ta två av Esberitoxtabletterna igår?

Nä nu är det sängen som gäller. Hoppas ni har en skön helg!

Kommentarer till: "Skrivarglädje Del 2" (2)

  1. Vad kul! 🙂

Kommentera

