Rejsersmurfen

Jäklar vad kul jag haft idag!

Riskutbildning på Gillinge med jobbet. Sjukt kul men jag gissar att min kropp kommer straffa mig för att jag, rent mentalt, tvingade mig själv att sitta i en snurrande bil (alltså, typ som att den voltade, golv, sida, tak, sida, golv). Men alltså, det skiter jag i, det är snart helg haha!
(Varför mentalt? För att det är min största skräck, att hamna upp och ner i en bil och sen inte kunna ta mig därifrån. Därför mentalt. Jag kände att jag måste ju lära mig liksom…. ifall att.)

Snart dags för mig att sova, klockan är efter åtta och det har varit en mycket lång dag. Eller ja, inte så lång men uppfuckad rutin för både mig och hunden (kom hem två timmar senare på grund av köerna hem från Gillinge) så nu är skallen trött. Hunden snarkar redan i soffan här bredvid.

En kollega under en övning –

wpf_152409_2

70km/timmen, halt underlag, trång kurva med hinder. Roooooooooooligt! 😆

Kommentarer till: "Rejsersmurfen" (4)

  1. Nemos matte sa:

    Ååh! Vad kul det låter! 😀 *avundsjuk*

  2. Det låter jättekul!

Kommentera

