Jag kan inte skriva nåt här

…eftersom jag inte kommer på nån rubrik.

Eller också kanske det är så att jag egentligen inte ens har något vettigt att blogga om utan jag bara tar upp er tid med en massa ord som liksom inte har nån vett eller sans eller tja… mening…

Just nu sitter den fyrbente och blänger skitsurt på mig. Han vill gå ut. Han har bett mig flera gånger men jag tycker det är jobbigt att klä på mig varannan timme liksom (han vill ut för att han är bajsnödig, sen när vi är ute, då hittar han på en massa annat så han liksom glömmer bort att han ska bajsa och så kommer han på det igen ungefär en timme efter att vi kommit in. Och det här blev en vääääldigt lång parentes inte sant?)

Hur som helst, jag har ingenting att skriva egentligen.

(Usch, nu är det scenen där Aslan binds och ska dö i Narnia… uuuh… jag kanske är fjompig men… 😥 )

Så här vackert är det om man tittar riktigt riktigt noga ner i novembergräset…

wpf_122303

Så, nu ska jag inte ta upp mer av er tid. Ha en skön helg!

Kommentera

