Märkligheter

Alltså, det slår aldrig fel… Så fort jag börjar spela ett spel på FB så rasslar det in aviseringar från kompisar som spelar andra spel. Hela tiden, olika spel, de vill ha eller ge liv, de vill ha hjälp eller hjälpa en vidare i ett spel eller ja… shit.

Alltid. Varenda gång.

Och jo, jag har inget liv säger de som säger sig veta allt, så jag har typ fyra spel igång samtidigt. Bra att fördriva tiden med sånt som inte kräver så vansinnigt mycket hjärnverksamhet haha!

Fast de flesta som spelar är faktiskt småbarnsföräldrar. Värry märkligt. Eller så passar de på när ungarna är på förskolan eller sover eller så…

Vilka spel?

Candy Crush

Pet Rescue Saga

Jelly Splash

Papa Pear

(Bejeweled Blitz också ibland, men där är det ju bara spela liksom)

En annan grej som är jäkligt märklig är att jag fått nåt som kallas ”löparknä”…? Eh? HUUUUR DÅ undrar jag då. Tycker inte jag överansträngt knäet eller ens benen särskilt mycket. Men det är väl den där jävla EDS:en som tycker jag ska ge fan i att röra mig och istället bli en rund liten filur med kaksmulor i bhn… eller nåt. 😆
(Visst får en skratta åt sina egna skojigheter va? Jag gör det ändå, även om andra inte tycker det är kul. Jag är trött och således väldigt lättroad hehe!)

Kommentarer till: "Märkligheter" (2)

  1. ullebengtsson sa:

    Självklart får man skratta åt sina egna lustigheter!

Kommentera

