Mediyoga

Ja, det var ju det jag skulle prova ja.

Jobbet kom emellan. Gigantiskt projekt startar nästa år och jag har ingen aning om hur mina arbetstider kommer se ut då, men jourer och beredskap och övertid kommer det bli, det är jag säker på. Så jag avbokade kursen i mediyoga som startar i januari. What to do liksom?

Men jag hittade en kompromiss som jag tror blir jättebra. Det finns nämligen en sån där instruktör på ön och hon ger enskilda sessioner. Värry bra. Då kan vi pricka in en dag vi båda kan och så slipper jag känna stressen att jag måste gå en viss dag och en viss tid.

Bra så.

En annan grej som är bra med den här tjejen är att hon ska bolla lite idéer med andra instruktörer eftersom hon (helt förståeligt) inte har någon erfarenhet av Ehlers-Danlos och så ska hon ringa mig när hon kommit fram till nåt 🙂 Bra va?

Just nu skulle jag behöva någon sorts eh… massage? Har fått nån inflammation i en nerv i nacken. Tjena hejsan vad det känns i vissa moment. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGG!! Ajje… Känns som nacken ska brytas sönder. Otrevligt värre men det är ju liksom bara gilla läget, svårt att göra annat nämligen.

Hade varit bra med reservdelar till människor men å andra sidan, jag är lite kinkig med att ha på mig andras skor… hur skulle det funka om jag skulle byta ut min nacke mot en bättre begagnad?

Tjillesvipp på er å ha en bra dag!

Kommentarer till: "Mediyoga" (2)

  1. ullebengtsson sa:

    Resrvdelar? Tål att tänka på. Jag drömmer om reservdelar som är skräddarsydda med mitt eget DNA.

Kommentera

