Ajjjee!!

Perkele!

Fråga mig inte hur det gick till men nånstans i mitt älskade åbäkes utfall mot sin nemesis så hände nåt med mitt högra ringfinger. Och skoja inte men det känns som det är brutet….

(Kom på att jag har en ring på just det fingret… drog av den. Med mycket möda och ännu mer smärta och ett par tårar och så mår jag illa nu.. bra där)

Provade att tejpa men fy fan vad ont det gjorde! Kanske inte tejpade på rätt sätt.

Jaja, shit the same, dags för promenad igen. Bara hoppas vi inte träffar på någon av voffes ovänner. Kan bli jobbigt då.

Oooh! Snart Harry Potter! Bajbaj blåbärspaj!

Kommentarer till: "Ajjjee!!" (2)

  1. Hur skulle det vara med en röntgen av fingret? Kanske behöver spjälas. Om det läker fel kan du få besvär hela livet …
    Tår gör man inget åt (utom stortån), men fingrar behandlar man!

    • Ska åka in imorgon, de har stängt nu och det känns inte så frestande att sitta på ”stora” akuten i flera timmar för ett finger bara. Åker till närakuten imorgon när de öppnat. 🙂

Kommentera

