Akut blakut

Jodå, det blev en sväng till akutmottagningen. Fick tid 11.15, kom därifrån typ en halvtimme senare.

Ingen röntgen efter farbror doktorn sa att ”det är nog bara en stukning”.

Mamma var väl inte så enormt impad av det svaret men jag ska åka in igen eller till min vårdcentral om det inte är bättre i slutet av veckan. Det bestämde mamma åt mig haha!

Fick ett käckt förband som gör att jag upplever något jag aldrig upplevt tidigare, nämligen fingersvett haha!

Svettas som fasen om fingrarna!

Ont gör det också men men, jag har en helt oöppnad kartong Citodon om det skulle vara så. Tog en igår för att kunna somna…

Men det är ju som vanligt – Gilla läget (och rota fram tumvantarna för det gick fasen inte att få ner två ihoptejpade fingrar i ett vantfinger haha!)

Hoppas ni haft en underbar helg! Tjabba hejsan!

Kommentarer till: "Akut blakut" (6)

  1. Nemos matte sa:

    Stackars dig! Det låter ju väldans okul. 😦

    Men du! Bara två veckor kvar till julledigheten! 😀

    • Ja, det blir lite besvärligt att skriva på tangentbordet men det är ju bara några dagar förhoppningsvis. 🙂

      Yeay! Och jag har bara en julklapp kvar att köpa 🙂

  2. Läst ikapp mig lite… AAAAAAAJJ det där låter ju inte bra! Vad har hänt och hur mår du idag??

    Kram

    • Himla onödigt faktiskt, vet inte hur det gick till riktigt, tror jag slog i fingret i ett hundtumult häromdagen.
      Det var jobbigt att jobba eftersom jag använder datorn så mycket men det gick bra. Ska försöka vila fingrarna lite nu 🙂 Synd att jag gillar att skriva haha!

      Kraaam!

  3. ullebengtsson sa:

    ”Bara en stukning” brukar (i mitt fall) kännas typ 9 -10 månader.

Kommentera

