Lantlolla i storstan

Jorå, jag har minsann varit i hufvudstaden. Flera gånger faktiskt, men Stockholm är aldrig så vackert som på kvällen.

Jag och sällskapet gick på Söder och spatserade. Stannade ofta för att titta på arkitekturen, ljusen och fascineras. Tur att det inte är turistsäsong haha!

Lyckades med att inte gå vilse, enbart tack vare mitt sällskap, där en är infödd söderkis. 🙂 Däremot hade jag lite svårt att orientera mig, trots att jag åkt buss från Slussen ett antal gånger i mitt liv. Bland annat under hela gymnasietiden. Jaja, lyckades dessutom ta mig tillbaka till tunnelbanestationen alldeles själv. Kände mig väldans nöjd med mig själv kan jag säga 🙂

Vad min kropp tycker om mig just nu, tja… vi behöver inte prata om det va? Säger så här – det blir Citodon till kvällen.

Hur som helst, en av bilderna från gårdagkvällen –

wpf_1120

Kommentera

