Känner mig larvig

Men jag ringde vårdcentralen idag. Egentligen för att få ett nytt recept men tänkte jag skulle fråga om mitt finger på samma gång.

Och alltså… frågan ”Har du provat att lägga förband på fingret?” fick mig att undra varför i helvete jag ens öppnar truten… Jag saaaaaaaaaaaaaaaaaa ju det!

Förklarade ju hela alltet med akut-besöket och förbandet och att jag bara skulle ha det ”några dagar” und zu weiter liksom.

Sov sjukt dåligt inatt så det kanske är därför jag är lite grinig också.

Men jao, de sa ju faktiskt att jag skulle återkomma om det inte blev bättre så då gör jag väl det då. Även om det känns larvigt. Å andra sidan är jag mycket beroende av mina händer eftersom jag använder de i jobbet så det går väl på ett ut.

Fick tid på onsdag hos Dr Bra 🙂

Undra om jag kommer ihåg att fråga om mitt öra också. Inte så att jag är orolig eller särskild störd av det men jag är ju nyfiken av mig.

Mitt högra öra, på utsidan och liksom högst upp på örat, så känns det som det är något som sticker som en nål när jag kommer åt. Det är alltså väldigt ytligt och känns inte hela tiden, bara när jag t ex sätter på mig mössan eller kommer åt.
larv
Ååååh vad jag älskar min kropp! 🙂 Nämen på riktigt, det är jättespännande hur den beter sig. Problemet är ju att jag är så nyfiken av mig och jag tvivlar på att Dr Bra har nåt bra svar på vad det kan vara. Han är ju nästan lika grön på EDS som jag känns det som.

Jo. Idag känner jag mig extra larvig men eftersom hela högerarmen värker, jag har sovit dåligt, har frossa därför och dessutom snart ska ha mens så känns det lite som att just idag, då får jag vara hur larvig jag vill.

Larvilarv!

(Bild från Bibomedia.com)

Kommentarer till: "Känner mig larvig" (4)

  1. ullebengtsson sa:

    Man FÅR larva sig!

  2. Tycker du ska larva på hur mkt du vill!

Kommentera

