Ordning och reda

Okej. Jag fattar inte så mycket men jag fick för mig att jag skulle köpa vitt vin idag. Eftersom jag var sugen igår så klart. Logiken liksom…

Hur som helst, mamma ringde och bad mig köpa sallad. Joråsatte…

Willys parkering – smockfull

ICAs parkering – smockfull

Coops parkering – smockfull

Lyckades krångla mig in på en plats utanför Systemet, sen var det bara dra. Det stod bilar på KÖ för att komma in på den platsen (hur många bilar får det plats i en p-ruta liksom?)

Så kom jag på att mamma sagt att jag skulle testa Hemköp nere i hamnen. Häpp! Fyra bilar på parkeringen, in och ut på mindre än en kvart.

Sen hem till mamma och pynta gran och pepparkakshus. Och NU kom jag på att jag glömde fota det… hade ju till och med stora kameran med mig! Suck…

Köpte två en-literstetror med vitt vin.

Om jag är sugen på vin nu?

Icke.

Men jag dricker ett litet glas ändå. ”För jag var sugen igåååååååår!”

Typ så.

Jag är så väldigt logisk av mig.

Verkligen.

Skål då!

wpf_223142

Kommentera

