Mediyogat

Plus och minus för mediyogan.

Det var bra med genomgång och att det var en enskild session, då fick jag tid på mig.

Att jag fick lära mig saker kändes också jättebra. Andningen ligger i fokus och även om det var svårt pga låsningen i bröstryggen så var det jättebra.

Ett tag fick jag nån sorts låsning i nackmuskulaturen, inte så att det krampade och gjorde ont utan det liksom bara stelnade till. Sen släppte det.

Fick tyvärr ont i omgångar och det ska bli spännande att se vad min kropp reagerar med imorgon. Har tänkt baka hela dagen då också, kan bli intressanta former på bakverken haha!

Blev väldans trött också men det är ju normalt. 🙂

Såja, nu ska jag dricka min fjärde kopp kaffe och äta pepparkakor!

Kommentarer till: "Mediyogat" (1)

  1. ullebengtsson sa:

    Hoppas du får mest positva reaktioner!

Kommentera

