Äventyr modell Pytte

Mmm, jag kollade upp ljusslingan jag sett på IKEAs hemsida igen. Nu var den borta. Hmm… Okej. Ny plan.

Rusta!

Funkade fint, nu får den fyrbente lite mysbelysning istället för lysrörsljus när det blir mörkt ute (och jag inte är på plats och kan släcka och tända)

wpf_154958

149 spänn för mysstämning, inte illa 🙂

Ska fixa till de lite, krokarna tog slut haha!

Blev fasligt trött av att åka runt på shoppingtur, trots att jag inte ens åkte till IKEA.

Ingen hockey idag så jag kan vila ordentligt hehe!

Tjabba!

Kommentera

