Det kan en tycka är onödigt

Undrar om jag är förkyld eller om jag är allergisk mot nåt, för jag nyser, är tjock i skallen och tröttare än vanligt.

Ytterst onödigt när jag är långledig. Faktiskt.

Egentligen hade jag tänkt skriva ett insiktsfullt inlägg om ett mer seriöst ämne men det inlägget tänkte jag på igår. Natt. När jag låg i sängen och skulle somna. Så jag kommer ju inte ihåg det nu så klart.

Men det var nåt om kvinnor och män och sånt där världsligt.

Nåja.. det kommer väl fler tillfällen (nätter)

En grej jag upptäckte idag, som också är ganska onödig, är att även om pomelo är jättegott så är det onödigt svårt att komma åt fruktköttet. Så kan en säga.

Skulle ju naturligtvis googlat innan jag gav mig på det där med att skala… Efterklok så det förslår 😉 Men så snäll jag är så delar jag en ”pomelo-skalar-video-tutorial” med er så slipper ni leta (eller typ svära och ha er när ni ska skala)

Kommentarer till: "Det kan en tycka är onödigt" (6)

  1. Men usch, är väl fasans onödigt?

  2. ullebengtsson sa:

    Vad gjorde man innan youtube?

Kommentera

