Årskrönika 2013

Årets:

Grannar – De uppe i Dalarna. Vilka underbara människor som hjälper till när vi inte är på plats i stugan! (Vi fick rejäla skador i huset pga en oaktsam hyresgäst, grannen fixade allt!)

Resa – Ingen jag gjorde direkt men min kära Ohana-syster var här och ååååååh det lever jag på än (och längtar till nästa gång). 

Stödkragar – De är så många så många. Ingen nämnd, ingen glömd.

Ego-boost – Jag har lärt mig titta på kroppsspråket mer och hoppsan, jag är visst mer attraktiv än jag insett.

Besvikelse – Att EDSen verkar bli värre.

Citat – Hittade ett på Facebook, angående EDS och det var så klockrent!
”EDS är som en nyfödd bebis, precis när man tror man hajat hur det funkar, då dyker det upp nåt nytt”

Mest delade inlägg – ”Vad fan hände!?”  delades 88 gånger på Facebook och 9 gånger på Twitter! 😯

Mest frekventa fråga ”Vad är det för fel?!” har jag frågat mig själv sååå många gånger i år.

Fundering – Hur fungerar hjärnan på folk som skaffar sommarkatt? Egentligen…

Fegis – Jag? Som blev erbjuden ett jobb men fick lite kyliga fötter när det handlade om ansvar för miljontals kronor och fältarbete där jag inte riktigt har varken utbildning eller erfarenheten att känna mig säker. Rekryteraren höll dock med så… attans! Äh, det kommer fler tillfällen 😀

Pinsammaste – Nån av mina chefer, hen som skällde ut mig för något jag inte gjort. Gissa vem som fick skämmas i slutänden? Inte jag. Eller den osäkra mobbaren?  Take your pick liksom haha!

Bloggkommentar Det var många finingar i år! Svårt att välja faktiskt men här är några favoriter:

Trasdockan – Det är säkert allt snack om morfin som drar hit folk. Droger och sex är nog det som skaffar flest läsare. Och bara för att jag skrev både ”droger och sex” i den här kommentaren kommer du säkert få ännu fler läsare :-D (Inlägget ”Euhm… va?”)
Nemos matte – Vad jag gör? Sitter här mitt i natten och läser ikapp, och känner att jag blev sjukt sugen på att gå ut och grilla..! ;) (Inlägget ”In i dimman”)
Ulle – Tandkrämsrabies ;-D Been there! (Inlägget ”List-igt”)

Bild – Minns inte vilket blogginlägg den låg i men ….

bajs

Insikt – Somliga människor utvecklas aldrig. De kommer vara så tills de dör, det bara är så.

Längsta – Väntan på Glossyboxarna. Alltid och jämt. Som julafton en gång i månaden 😀

Härligaste – Pirren i magen som ”drabbat” mig titt som tätt under året. Älskar’t!

Misstag – One night stand med 14 år yngre kille. Ooooh så dåligt det var haha! Fylla och sex, ingen bra kombo.

Nya beroende – Nässpray? Tycker jag knarkat så jäkla mycket spray under året att jag borde ha brännmärken i näsan.

Skrattframkallande – Dött lopp mellan vissa kollegor och min syster och min fyrbente huligan. Jag har i alla fall haft få tråkiga stunder 2013 🙂

Jepp. Lite av mitt 2013. Vad säger ni? Hur har året varit? För er alltså menar jag 🙂

Enligt wordpress har det sett ut så här – Annual report

Kommentarer till: "Årskrönika 2013" (5)

  1. Allt sammantaget får jag känslan av ett ganska bra år – hoppas ändå det kommande blir bättre!!

    Kramar

  2. Nemos matte sa:

    Oooh! Jag är med på listan! 😀 *mallig*

    Mitt 2013 får på det hela taget godkänt. 😉

Kommentera

