Nära ögat

Åh vad jag är glad att jag ställt klockan på ringning i morse!

Drömde nämligen om en fd kollega och även om han i vaket tillstånd aldrig skulle göra mig illa så var han gängledaren som startade alltihop inatt.

Vi var ett stort gäng, jag och så fd kollegan och åtta nio mörka skuggmän (såg aldrig deras ansikten) som gick i nåt sorts industriområde, vi skulle gena därigenom för att komma till ett annat ställe (vart vet jag inte men det kändes som vi skulle möta upp andra i alla fall). Plötsligt, mitt under ett helt normalt samtal mellan mig och fd kollegan så tar han tag i mig och tvångskysser mig. Jag försöker värja mig men har ingen kraft. Skuggmännen, som gått framför oss, vänder om och kommer mot mig. De sliter i mig, drar i mina kläder för att slita de av kroppen och jag vet, att nu blir jag våldtagen. Av allihop. Och min fd kollega är gängledaren som dirigerar allt. Jag är skräckslagen och försöker skrika ”Nej!” men rösten bär inte så det blir bara viskningar. Försöker desperat värja mig mot deras händer men min kropp är kraftlös. Runt mig är det bara kompakt mörker och skuggorna från männen slukar mig.

Gissa om jag var glad när klockan ringde!

Fy fan. Tänk om jag sovit vidare! 😯 Uuuh!

Kommentarer till: "Nära ögat" (2)

Kommentera

