Mat?

Mmm, jag är ju ganska kass på att äta över lag men nu när det är ledigt så länge är jag om möjligt ännu sämre. Glömmer bort det och när jag väl blir hungrig känns det ovärt att stå och laga mat så det blir mackor eller fil.

Men nu så bjöd mamma över sig själv på middag och då blir det ju liksom lite ordning på saker och ting haha!

Dessutom blir det (ganska) städat också 😉

Fläskkotlett, klyftpotatis och färska grönsaker, låter inte alls illa va?

Undra om jag ska dricka vin till maten till och med? Mamma får inte, hon kör moahaha! 😛

En annan grej som jag glömt under min långa ledighet är att sy klart mina projekt och skriva på boken. Eller ja, det senare har jag gjort lite men all ambition att sy och storstäda och allt det där, tja… jag behövde visst vila.

Så! Nu är det lagom att börja med maten!

Hoppas ni får en underbar kväll! Tjabba!

Kommentera

