Lugn och fin

Sömnig så det förslår! Efter drygt två veckor av ledighet, lufsa runt i mysbrallor och bara vara så börjar kroppen komma in i lunken alltså? Lagom till det är dags att börja gå upp klockan fem på morgonen igen. Tjeeeeeeeeeeeena bra tajming liksom.

Känner på mig att det kommer bli en jobbig vecka det här haha!

Det konstiga är att hunden verkar vara sympati-trött.. Å andra sidan är det himla mysigt att ha en snarkande mastiff bredvid sig i soffan 🙂

En grej lyckades jag med under ledigheten i alla fall, komma till slutet av Pet Rescue Saga. Finns liksom inga fler nivåer. Blev lite förvånad faktiskt. 417, that’s it! Oookej…

Har ni det bra?

Kommentarer till: "Lugn och fin" (6)

  1. Nemos matte sa:

    Har nu äääntligen haft tid att öppna datorn igen och läsa ikapp lite…

    Ser – faktiskt – fram emot att börja jobba igen imorgon, men min dygnsrytm har totalhavererat efter ledigheten..! Blir nog kämpigt att kliva upp imorgon bitti när jag numera somnar vid tresnåret på morgonen… 🙄

    God fortsättning på det nya året! 🙂

    • Skönt att ”se” dig! 😀

      Oj! Tre! Jag har lagt mig runt ett och inatt hade jag stora problem att sova så jag är lite jättetrött nu haha!

      Hoppas du får en underbar vecka!

      • Nemos matte sa:

        Började inte så bra… läste till halv tre! Borde förmodligen ha läst något tråkigare, typ telefonkatalogen. 😆 Också lite trött nu, faktiskt…

        Tack! Och detsamma! 🙂

  2. Hej hopp, kikar in som ny och tittar runt, lämnar ett litet spår och hoppas att du kanske en vacker dag gör detsamma.. Allt gott..Jag är också tröööööött..

  3. Trycker i mig ännu en kaffekopp och håller tummarna…

Kommentera

