TGIF igen!

Sjukt skönt med fredag igen!

Det har varit extremt mycket på jobbet, chefer har varit lite extra dumma i huvudet och en del kollegor har jag haft lust att skalla bara för deras äckliga attityd men men, det blir nog bättre nästa vecka.

Mina femminuters-pass innan frukost funkar fortfarande. Ett par gånger har det känts som ”uuuh… träääna… ooorkar inte!” Men så kommer jag på att ”det är ju bara fem minuter, det går fort”.

Min kropp känns som den klarar av de passen utmärkt, även om mina stackars bukmuskler fortfarande får en nästan chockartad väckning av att svinga en kettlebell haha! Fast nu tror jag att det hände nåt i nacken. Alltså, nu, precis i den här stunden. Skulle bara sträcka på mig ju… nån nerv i nacken hamnade i kläm känns det som. Fan.

Jaja, det löser sig det med. Så småningom. 🙂

Helgen ska ägnas åt familjemys, vad ska ni göra?

loveshower

Kommentarer till: "TGIF igen!" (3)

  1. Skönt med familjemys! Följ mig gärna på bloglovin så följer jag dig tillbaka 😉

  2. Nemos matte sa:

    Här blir det mest städning, så din helg låter betydligt trevligare… 😉

    Ha en skön söndag!

Kommentera

